יום חמישי, 27 ביוני 2019

גמלאית

1.1.2019 יומי הראשון כגימלאית.

פרשתי בדיוק בגיל ״המותר״ כלומר,62; כבר שנה לפני כן הודעתי כי אפרוש.
התעייפתי.
מערכת הבריאות נעשתה איומה.
לא בכללית בהכרח. בכלל.
וכבר קשה לתת שירות טוב ללקוחות.
שלמה מאוד עם החלטתי זו.
לצערי, אפילו מחליפה לא הביאו לי. אין. ואין קליטות חדשות.
עצוב. מה יהיה עם כל הלקוחות שזקוקים לעזרה?!
יש פקידות אבל...
פחדתי. פחדתי שאקום בבוקר עם מועקה.
האמת, עברו כמעט 3 שבועות.
ואני קמה נקייה. רגועה .
טוב לי.
כרגע אני מנסה לעכל את השינוי. רוצה לנשום.
ולראות....מה אעשה בהמשך.
יש בעייה קשה באמת, הכספית.
לצערי, איך שהוא אני אקבל קצת יותר מ ₪2,000 פנסיה לחודש. בכללית עבדתי 15 שנים.
לפני כן, חלק מהשנים עבדתי משרה חלקית, 4 שנים הייתי אמא במשרה מלאה וכנראה גם הוצאתי פיצויים כשהייתי צעירה יותר. עצוב.
קצבת זקנה כ ₪2,200.
וזהו.....
אמורה לקבל מענק פרישה ופדיון ימי מחלה שלא ניצלתי. אדע בקרוב.
ומזה ניתן לחיות ????!!!!
לא ממש.
בעלי, שמאז שחלה לפני 3 שנים, מקבל אובדן כושר עבודה מביטוח מנהלים כ ₪10,000………
לשמחתי, מבחינה בריאותית הוא בסדר.
אז....אי אפשר לשמוח …
קשה כך לנהל משק בית עם 2 ילדים בוגרים בבית.
ימים יגידו. ברור לי כי אצטרך למצוא איזושהיא הכנסה .
אבל כרגע אני נושמת.
ושמחה על כל.

7 תגובות:

  1. ברוכה הבאה.
    תני לעצמך לנשום - זה חשוב במקום שאת נמצאת. ותסתכלי מסביב לראות מה מתאים לך עכשיו.
    בהצלחה

    השבמחק
  2. ברוכה השבה לבלוגיה יעלה, שמחתי מאד לראות שאת כאן, כותבת שוב.
    העיקר הבריאות, אומרים וצודקים, ובכל זאת נדרשת גם פרנסה. מקווה מאד שתמצאי את מקומך בשלב הזה החדש בחייך, שתמצאי עבודה - גם עבור ההכנסות, אבל גם עבור עצמך. מאחלת לך שתמצאי עבודה במשהו שתיהני ממנו, שיביא לך סיפוק או לפחות נחת. והמשיכי לכתוב......

    השבמחק
  3. יעלה, לאט לאט, פרישה מביאה אתה חופשה ארוכה מהמון שגרות. צריך לתת לזה להיות ואחרי קצת זמן צריך לשאול - מה אני הכי אוהבת לעשות ולנסות לחפש משהו קרוב או אפילו ליזום משהוא פרטי. אבל קודם כל חכי ותהני.

    השבמחק
  4. מחד גיסא ברכות על הפרישה מאידך גיסא הלחץ הכלכלי, אם כי אם הצאצאים בוגרים הם יכולים לעבוד ולהשתתף בהוצאות הבית בחלק מהכנסתם, לא?!
    לגבי הזמן הפנוי - קחי לך את הזמן כמה שאת יכולה. זה זמן להחלמה ולהתאוששות מהמערכת הציבורית המנוכרת, הדכאנית והאכזרית [ אני בוגר מערכת החינוך , אותה מערכת עם אותם מאפייני דיכוי הסובייקט ]. אני בטוח שתמצאי לך את העיסוק שימלא אותך בשמחה אדירה. בריאות לבן זוגך.

    השבמחק
  5. ידידים ליום טוב, שמי אנטוניו לורה מישראל, אני רופא רפואי במקצועי כירורג, אני בן 45, קרא בעיון את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי את האהבה לשעבר תוך יומיים של נרות נתח אהבה איות תפילה, יש לי כוונות טובות לחלוק את החדשות הטובות כאן כי אני יודע שמידע זה יעזור למישהו שקורא את זה כרגע לרפא לב שבור ולהשיב יחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור בגלל שהיה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגה איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שמאיית איות אהבה קיימת או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תשובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. אודודואה השיק לאוויר קטע כתיב של אהבה ובאופן מפתיע, היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אלי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אלי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    השבמחק
  6. גם ללא ילדים בוגרים בבית אי אפשר להתקיים מ-2,000 ש"ח בחודש.
    בכל המקומות שעברתי בהם לא הוצאתי מעולם את כספי הפנסיה, העדפתי להסתדר אחרת.
    טוב שחזרת לכתוב.

    השבמחק